Subscribe:

17 Ekim 2013 Perşembe

"Ben Buradayım" Kampanyası

Sokaklarda ve barınaklarda yaşayan hayvanlara destek kampanyası 

Dünyada milyarlarca kedi ve köpek sokaklarda, barınaklarda yaşamını sürdürmeye çalışıyor. Hayvanlar şehrin halka açık alanlarını insanlarla paylaşsa da, şehrin insanlara sunduğu konforu paylaşamıyorlar.

Son derece kötü koşullarda hayatta kalmaya, yiyecek ve barınak bulmaya çalışıyorlar. Sokak hayvanlarının, barınakların yanından geçen insanların büyük bölümü öylesine alışmış ya da öylesine ilgisiz ki, onları görmeden, farketmeden geçip gidiyorlar.

“Ben Buradayım” Beşiktaş’lı hayvanseverler tarafından yaratılan bir halk kampanyası. Kampanya farklı ülkelerden ve Haçiko başta olmak üzere farklı derneklerden destek almakla birlikte, hiç bir dernek ya da kuruma ait değil.

20-29 Ekim 2013 tarihleri arasında, sokak hayvanlarının, sokaklardan ya da barınaklardan kurtarılmış hayvanların boyunlarına, yaşam alanlarına balonlar bağlayıp, onlar adına mesajlar yazacağız. Hayvanlarının dilinden kişiselleştirilecek ” beni sev, beni besle, üşüyorum, beni sahiplen, bana yuva bul, şimdi ailem var, güzelleştim ” gibi mesajlarla, sokaklardaki ve barınaklardaki hayvanlara yardım bilincini oluşturmaya çalışacağız.

İstanbul’da projemizi bir yandan sokak köpekleriyle gerçekleştirirken, öte yandan barınaklardan ve sokaklardan kurtardığımız köpeklerle, 20 Ekim 2013 saat 14.00′de Maçka Parkında buluşup, “satın alma, sahiplen” mesajını vereceğiz.

Kampanyamızda bize katılmak isterseniz, tek yapmanız gereken, bir balon almak, sokaktan ya da barınaktan sahiplendiğiniz ya da bakmakta olduğunuz hayvanınız için bir mesaj yazıp, video veya fotoğrafını sosyal medyada paylaşmak.

Fotoğraf, video ve mesajlarınız için :

FB sayfası: I am here

Twitter Hashtag: #iamhere #benburadayim

Websayfası: http://messageontheballoon.wordpress.com
http://balondakimesaj.wordpress.com/

Rahatsız edici görüntüler yayınlanmayacaktır
Sadece tanıdığınız , bildiğiniz hayvanlara balon takınız
Fotoğraf / video çekiminin ardından balonları hayvanların boynundan çıkarmayı unutmayın.

1 yorum:

  1. çok güzel bi yazı olmuş tebrikler. Her insan evladının bu konuya duyarlı olması gerekiyor bizim yaratmadığımızın ölümüne biz karar veremeyiz. Hepsi güzel birer can.

    YanıtlaSil